ullejolies.blogg.se

En daglig inblick i mitt liv som till största delen består av familj och hästar och våran resa mot olika mål men även matlagning och inredning som är en stor passion hos mig!

freda kväll....

Publicerad 2013-09-27 21:45:00 i Allmänt

Nu sitter jag här mätt å belåten , idol är ju så klart på tvn i köket .....vi har ett hus med 9 rum varav 2 tv rum med mysiga soffor men likt förbannat blir man fast på en hård köksstol förmår sig inte att gå in i duchen , och det är samma sak  varje dag....nästan!! Dom dagarna man väl kommer till den mysiga Tv soffan för att titta på en bra film ..tar det på sin höjd en kvart så sover man som en gris.....Men man kanske får vara lite trött efter att ha fodrat tagit in och ut hästar mockat ridit longerat hämtat på förskolan handlat lagat mat damsugit hängt tvätt det är ju ungefär det man gör varje dag i runda slängar..meeeen jag klagar inte jag har världens bästa liv , jag älskar det jag gör och ser mig fruktansvärt prelivegerad , bara att i bland måste man ju få klaga bara lite;) Hur som haver så ska jag nu i allafall masa mig till duschen , i morgon ska vi till strömsholm och hoppträna med ett gäng hästar så jag återkommer. God natt å sov gott
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ulrika Nilsson

Jag är hoppryttare på heltid , driver hästgården Bärsta Gård där vi har våra hästar ett 20 tal nu tror jag sen erbjuder vi även inackordering sammanlagt har vi 41 boxar på gården, detta gör jag tillsammans med min sambo Charlie Siemerling vi har även en son Christoffer och två hundar Bobbo och Gunnel. Jag älskar vackra saker god mat även inredning är en stor passion.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela