ullejolies.blogg.se

En daglig inblick i mitt liv som till största delen består av familj och hästar och våran resa mot olika mål men även matlagning och inredning som är en stor passion hos mig!

en vanlig onsdag!

Publicerad 2013-10-02 22:48:54 i Allmänt

Hur fort går inte tiden? Asså jag börjar fundera på vad det e som händer åren känns som månader å månader känns som veckor man ska ju inte prata om dagarna ...dom bara swichar förbi!! Fast jag tror mycke beror på att man gör samma sak varje dag 7 dagar i veckan det man har ju inte helg som vanliga människor har ..vi kan ju inte stänga stallet å låsa ..så hästarna då ses vi på måndag igen !!! Nä inte så bra kanske utan man får gå upp den där lörda morgonen och sönda morgonen..men det gör man så gärna!!:) Iallafall har jag hunnit med lite på mitt soffbord ...jag kan inte bestämma mig om det ska vara vitt eller mörkbrunt..det lutar åt mörkbrunt !! Så här ser det ut nu...
Jag tog med Charlie en 6 åring jag rider för en hästägare till pay n jump på Vänsta det är granngårds , suuuper att kunna åka och tränings hoppa med unga hästar eller äldre också för den delen! Charlie hoppade bra var väldigt spänd , jag har inte hoppar honom så mycket så det var en helt godkännt!! I helgen åker jag med Tony och Charlie till Avesta och tävlar:)
Charlie är den vita hästen;) men jag är ju usel på data grejer , lägga ut kort å filmer å sånt där men jag gör så gott jag kan:) Imorgon är det torsdag ..har ni sovit i natt är det fredag i morg!! Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ulrika Nilsson

Jag är hoppryttare på heltid , driver hästgården Bärsta Gård där vi har våra hästar ett 20 tal nu tror jag sen erbjuder vi även inackordering sammanlagt har vi 41 boxar på gården, detta gör jag tillsammans med min sambo Charlie Siemerling vi har även en son Christoffer och två hundar Bobbo och Gunnel. Jag älskar vackra saker god mat även inredning är en stor passion.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela