ullejolies.blogg.se

En daglig inblick i mitt liv som till största delen består av familj och hästar och våran resa mot olika mål men även matlagning och inredning som är en stor passion hos mig!

fredags mys..

Publicerad 2013-10-04 23:26:47 i Allmänt

Vet ni att "fredagsmyset" snart fyller 20 år det är en kär tradition i sverige , svensken gillar gemenskapen och känslan att få koppla av!! Japp då vet ni det , jag skrev inte i går ...va superduper trött .. Men iallafall var jag på en föreläsning på ridsportförbundet Västmanland om rena tävlings föreningar / klubbar alltså dom som inte har ridskola! Det är ju precis det vi är nu en tävlingsförening Bärsta sportryttarförening, så har ni inte löst medlemskap i våran helt fantastiska klubb GÖR DET:)) så spännande!!! Föreläsningen va bra fick nyttig info om ditt å datt!! Idag blev Donna så här glad att få komma ut i sin stora fina hage:)
Va tvungen å lägga upp det hon gör nämligen samma sak varje dag:) Annars har jag ridit Tony och Charlie gjort dom fina för i morg då vi ska till Avesta å tävla! Får åka ganska tidigt dom börjar 09.00 ! Ska bli spännande med Tony det blir hans första inomhus tävling för i år:) Cindy fick fina nya framskor av världens bästa hovis Charlie Siemerling (måste smöööra ordentligt såatte han skor dom;) mina hästar kommer alltid sist nämligen!!!;) Jag va å handla lite gött till middan på efter middan , det blev potatisgratäng med entrecote bearnaisesås samt tomat och mozzarella sallad:) efterrätt äppelpaj:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ulrika Nilsson

Jag är hoppryttare på heltid , driver hästgården Bärsta Gård där vi har våra hästar ett 20 tal nu tror jag sen erbjuder vi även inackordering sammanlagt har vi 41 boxar på gården, detta gör jag tillsammans med min sambo Charlie Siemerling vi har även en son Christoffer och två hundar Bobbo och Gunnel. Jag älskar vackra saker god mat även inredning är en stor passion.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela